۱۳۹۹ آذر ۱۰, دوشنبه

تاریخچه ایمیل

 تاریخچه ایمیل
ایمیل ، پرکاربردترین ابزار ارتباطی امروز ، در چه مراحلی از تاریخ گذشته است؟ برای پاسخ به این سوال ، ما این مقاله را با عنوان "ایمیل از دیروز تا امروز" آماده کرده ایم. در اینجا تاریخچه ایمیل با تمام جزئیات وجود دارد

Arama Sonuçlarında Sıralamanın Artırılması, SEO. mail contact.


تقریباً همه کسانی که می توانند به شبکه اینترنت دسترسی داشته باشند از طریق دستگاه های هوشمند مانند رایانه ، تلفن ، تبلت و غیره ایمیل را مبادله می کنند. به این ترتیب ، کاربران به یکدیگر. تصویر ، فیلم ، متن ، پرونده ، صدا و غیره آنها می توانند محتوای بسیاری از جمله در عرض چند ثانیه ارسال کنند. علاوه بر این ، مسافت ها برای این مهم نیست. زیرا امکان ارسال ایمیل به گیرنده یا گیرنده در هر جای دنیا وجود دارد. شما میتوانید جهت تبلیغات گسترده سلام ادز همین حالا اقدام کنید.

تاریخچه ایمیل

بنابراین ، پست الکترونیکی (ایمیل) ، پرکاربردترین ابزار ارتباطی امروز ، در چه مراحلی از تاریخ به امروز طی کرده است؟ برای پاسخ به این س question ال ، این مقاله را با عنوان "پست الکترونیکی از دیروز تا امروز" آماده کرده ایم . در اینجا تاریخچه ایمیل (ایمیل) از a به z وجود دارد!

پست الکترونیکی از دیروز تا امروز
ایمیل برای اولین بار در سال 1971 توسط مهندس کامپیوتر ریموند ساموئل تاملینسون امتحان شد . به عبارت دیگر ، فرآیند مربوط به نامه الکترونیکی با ارسال ایمیل از طریق Tomlinson به رایانه در کنار او با استفاده از علامت @ آغاز شد . ضمناً ، تاملینسون دلیل استفاده از علامت @ را به شرح زیر توضیح داد:

"من به دنبال علامت استفاده نشده به نام هر کسی بودم که گیجی ایجاد نکند. به همین دلیل از علامت @ استفاده کردم. "

به طور خلاصه ، به لطف علامت @ ، دسترسی به اطلاعاتی که کاربر در آن رایانه است آسان تر شد. به همین مناسبت ، مسئله شخصی سازی ایمیل نیز برطرف شده است.

اولین ایمیل به ملکه انگلیس II. الیزابت فرستاده شد

آدرس تاملینسون ، که اولین ایمیل خود را به خاطر نیاورد زیرا چیزی تصادفی نوشت ، "tomlinson @ bbn-tenexa" است . بعداً ، در 26 مارس 1976 ، یک شبکه رایانه ای به نام ARPANET که می تواند به اینترنت تبدیل شود ، در انگلیس ظاهر شد . بازدید از مرکز تحقیقات ارتباطات از راه دور در مالورن ، ملکه انگلیس II. الیزابت  اولین مدیر دولتی بود که با بررسی ARPANET ایمیل ارسال کرد.

منبع: https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C_%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%DB%8C

۱۳۹۹ آذر ۶, پنجشنبه

مزایای کامنت خودکار اینستاگرام

مزایای کامنت خودکار اینستاگرام

اعتماد به حساب شما به لطف کامنت خودکار اینستاگرام افزایش می یابد.

علاقه به پروفایل و صفحه شخصی شما افزایش می یابد و سایر شماره های تعامل شما به سرعت افزایش می یابد ،

اگر صفحه فروش در اینستاگرام دارید ، نظرات مثبت ارائه شده در زیر پست های شما در صفحه شما ، فروش شما را افزایش می دهد ،

خواندن کامنت برای برخی از کاربران یک معیار مهم است، نظراتی که آنها به عنوان کامنت می بینند بر نظرات کاربران تأثیر می گذارد ،

با خرید کامنت اینستاگرام سلام ادز، می توانید با کاربرانی که از صفحه شما بازدید می کنند ارتباط تعاملی برقرار کنید.

اخیراً رقابت بسیار چشمگیری بین برند ها و صفحات در اینستاگرام وجود دارد. با استفاده از خدمات بررسی  به سرعت 

رقبای خود را شکست دهید. شما میتوانید برای خرید کامنت اینستاگرام همین حالا اقدام کنید.

Instagram Like Comment - Free image on Pixabay

 


۱۳۹۹ آذر ۵, چهارشنبه

راه های افزایش لایک اینستاگرام

با پیشرفت تکنولوژی ، با نوآوری های فراوان ، اختلافاتی در شبکه های اجتماعی رخ داده است. فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام ، که اخیراً بسیار قوی ساخته و جایگاه خود را تثبیت کرده است. اینستاگرام که خود را کاملاً متفاوت از سایر سیستم عامل ها ساخته است ، از روز ایجاد با افزایش اختلافات به خود ، روز به روز پیشرفت کرده است.

Get Instagram - Microsoft Store


اینستاگرام چیست؟ چرا ترجیح داده می شود؟

اینستاگرام یک سکوی اشتراک گذاری اجتماعی است که می توانیم لحظه به لحظه وقایع را از این طریق مشاهده کنیم که ماندگاری خاطرات و داستان ها را تضمین می کند. شما می توانید محافل زیادی داشته باشید ، دوستان جدید پیدا کنید ، دوستان قدیمی پیدا کنید یا محصولات مورد علاقه خود را دنبال کنید. شما همچنین میتوانید خرید فالوور اینستاگرام سلام ادز را در برنامه خود داشته باشید.


لایک های اینستاگرام نیز در این بستر اجتماعی مهم است  . از نظر تعداد بازدید شما در پست های افراد یا تعداد دنبال کنندگان در لیست مخاطبان ، بسیار مهم است که چند نفر شما را دوست دارند. با تشکر از اینستاگرام ، که نه تنها یک بستر شخصی است ، هم اکنون بسیاری از افراد می توانند تجارت اضافی را ارائه دهند و به راحتی محصولات جدید مارک های مختلف را دنبال کنند.


یکی از نرخ های ترجیحی اینستاگرام این است که می تواند با تصاویر تصاویر بازی کند. حتی قالبی که تصویر آن را دوست ندارید ، می توانید با آن بازی کنید ، قبل از آپلود آنلاین آن را به روز کنید.  نکاتی برای مکان عکسبرداری تعیین شده است ، یا اگر فقط می خواهید اشیا share را به اشتراک بگذارید ،  اینستاگرام دوست دارد چیزهای بیشتری دریافت کند. به عنوان مثال ، دادن مکان به عکس گرفته شده در خارج ، یا استفاده از هشتگ برای اشیا  غیر از اشیا زنده ، تنها چند مرحله برای افزایش لایک موجود در اینستاگرام است.


چگونه می توانیم از آن استفاده کنیم؟

اینستاگرام در اصل برنامه ای بود که توسط یک مارک معروف فقط برای تلفن ساخته شده بود. با این حال ، به لطف افزایش علاقه ، نام تجاری به صورت آنلاین و خارج از تلفن شروع به استفاده کرد.


اول از همه ، مهم است که می خواهید از اینستاگرام در کدام بستر استفاده کنید. شما باید برنامه مناسب را برای استفاده از تلفن بارگیری کنید ، سپس یک نام کاربری و رمز عبور ایجاد کنید. پس از ورود به سیستم با اطلاعاتی که ایجاد کرده اید ، می توانید اطلاعات اضافی را وارد کرده و تصاویر به روز را مشاهده کنید.


لایک های اینستاگرام  روز به روز افزایش می یابد و به کاربران بیشتری دسترسی پیدا می کند. به لطف ارتباط خصوصی اخیراً اضافه شده بین مردم ، همچنین نشان داده شده است که ارتباط بین کاربران فقط یک طرفه نیست.

منبع: https://www.instamoda.org/

۱۳۹۹ آذر ۳, دوشنبه

سود خرید کامنت اینستاگرام به حساب شخصی من چیست؟

سود خرید کامنت اینستاگرام به حساب کاربری من چقدر است؟
شما یک حساب کاربری دارید و می خواهید از خدمات اینستاگرام برای افزایش تعامل و گسترش بازار خود استفاده کنید. خوب ، چرا باید برای حساب های شبکه های اجتماعی خود خدمات بگیرید؟ پس از بررسی ،  معاملات شما در حساب اینستاگرام شما افزایش قابل توجهی مشاهده می شود. حال بیایید سود سرویس خرید کامنت شخصی اینستاگرام را در حساب کاربری خود بررسی کنیم.

1024x768 Redesign of a new Instagram icon.

با استفاده از سرویس خرید نظرات اینستاگرام می توانید برای پست های خود علاقه ایجاد کنید. هرچه نظرات در مورد پست های شما بیشتر دیده شود ، کاربرانی که این پست را دوست دارند بیشتر تحت تأثیر   این کامنت ها قرار می گیرند و تمایل به اظهار نظر و پسندیدن دارند. یا ، کاربری که نظرات ارسال شده در اکسپلور این پست را مشاهده می کند ، می خواهد از پروفایل شما بازدید کند. این هم در افزایش فالوورها و هم در تعاملات شما نقش زیادی دارد. 
علاوه بر این ، این کامنت هایی که در سایت ما دریافت می کنید تأثیر مثبتی بر فالوورهای خود خواهد داشت و آنها را قادر می سازد تا شما را فعال تر دنبال کنند. 
از آنجا که افزایش نظرات شما تعامل شما را افزایش می دهد ، موارد برجسته و پیشنهادی پروفایل شما را برای سایر کاربران به ارمغان می آورد. این برای افزایش فالوورها و نگه داشتن حساب شما در تعامل مداوم بسیار مهم است.

نظراتی که دریافت می کنید عموماً نظرات مثبتی هستند و به گونه ای ارائه می شوند که ظاهر طبیعی حساب و پست های شما را مختل نکند. این بدان معناست که سایر کاربران متوجه نخریدن نظرات برای پست های شما نخواهند شد.
با تشکر از خدمات ما ، شما همچنین می توانید در مورد نظرات خود که دوست ندارید ، و نظرات خود را که با تعامل افزایش می یابد ، حذف کنید 

آیا با خرید کامنت اینستاگرام به حساب من آسیب می رسد؟

یکی از سوالات متداول این است که آیا حساب من هنگام خرید کامنت اینستاگرام آسیب می بیند یا خیر؟ تا جایی که می خواهید از سایت ما ، سرویس نظرات اینستاگرام استفاده کنید ، حساب شما با هیچ مانعی روبرو نمی شود. یا بعد از نظرات شما هیچ خطر بستن حساب کاربری شما توسط اینستاگرام وجود ندارد. این وضعیت در صفحات رایگان ظاهر می شود که می خواهند با درخواست رمز ورود حساب خود ، تراکنش انجام دهند. اگرچه این سایت ها چندان قابل اعتماد نیستند ، اما حتی ممکن است باعث بسته شدن حساب شما شود.


منبع: https://www.instatakipci.com/yorum

۱۳۹۹ آذر ۲, یکشنبه

ایده های محتوای اینستاگرام برای الهام بخشیدن به برند شما

ایده های محتوای اینستاگرام برای نام تجاری شما که باید از آن الهام بگیرید. باید مطابق با مفهوم محصول برند ، هویت برند و مشتری بالقوه مشتری ایجاد شود. در این مرحله ، شما باید پستی را که به اشتراک می گذارید به خوبی تجزیه و تحلیل کنید و باید از ساختاری پیروی کنید که کار شما را به خوبی هدایت کند. شما باید محتوای خود را با تجزیه و تحلیل صحیح رقبا ، تعیین کارهایی که آنها به خوبی انجام می دهند و ارزیابی آنچه می توانید بر این اساس به این موارد اضافه کنید ، ایجاد کنید.


ایده های محتوای اینستاگرام و نمونه های به اشتراک گذاری که الهام بخش برند شما خواهد بود

برای ایجاد نمونه هایی از اشتراک ایده های محتوای اینستاگرام برای نام تجاری خود ، باید مطابق با صنعت و هویت برند پیش بروید. به عنوان مثال ، مرسدس هنگام ساختن هویت نام تجاری خود همیشه از استانداردهای بالا ، لباس ، قدرت و جزئیات اقتدار استفاده می کند. بر این اساس ، او افراد تجاری را ترجیح می دهد ، افرادی که در پست های خود در اینستاگرام به پست های برتر و قابل ارائه صعود می کنند. در پست های آنها همیشه تقارن وجود دارد. این شامل تنظیمات متقارن در لوگوی آن و کلیه وسایل نقلیه آن است. علاوه بر این ، تن مشکی در اشتراک گذاری آنها غالب است. هنگام ایجاد هویت با نام تجاری مرسدس ، در این پست ها ، که با فکر کردن در مورد افرادی که مرسدس را در اینستاگرام دنبال می کنند و توانایی خرید دارند ایجاد شده است.


ایده های محتوای اینستاگرام

به عنوان یک گزینه جایگزین ، مارک فیات سهام مشترکاً متشکل از زندگی روزمره و مناظر روزمره انسانی را برای کاربران خود ایجاد می کند. رنگارنگ ، پرانرژی و قابلیت دسترسی ذهنیت اساسی تبلیغات را تشکیل می دهد. این شرکت با هدف بخش متوسط ​​و کم درآمد به عنوان قدرت خرید خود ، هویت برند خود را به روشی سریع ، در دسترس ، پرانرژی و عملی منعکس می کند و سهام کاربران خود را در این راستا آماده می کند. شما همچنین میتوانید از بهترین سایت خرید ویو استوری اینستاگرام سلام ادز استفاده کنید.


ساختن برند در اینستاگرام

برای ایجاد یک نام تجاری در اینستاگرام ، ابتدا باید یک نام تجاری ایجاد شود. بنابراین ، یک مشتری بالقوه مشتری و یک استخر مشترک مناسب ایجاد می شود. برای ایجاد نام تجاری در اینستاگرام و ایجاد محتوای مناسب می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

شما باید هویت برند بسازید.

به این ترتیب فروش نام تجاری خود را به همراه محصولات خود آغاز خواهید کرد.

شما باید مشتریان بالقوه خود را شناسایی کنید.

به عنوان مثال ، شما محصولات نساجی را برای زنان 18 تا 30 ساله که دوست دارند لباس حاشیه ای بپوشند ، می فروشید. مطابق با این گروه محصولات ، شما باید در مکان هایی که می توانند لباس بپوشند عکس بگیرید و از این محصولات استفاده کنید. به این ترتیب افرادی که محصولات را خریداری می کنند می توانند با آن مارک و آن محصول ادغام شوند.

پست ها باید همدل باشند و حرفه ای به نظر برسند.

تمام پست هایی که تهیه می کنید باید در مناطقی تهیه شده باشد که مشتریان بالقوه شما می توانند در طول روز از آنها استفاده کنند و از هر لحاظ حرفه ای به نظر برسند. به عنوان مثال ، اگر عینک آفتابی می فروشید ، می توانید از نمایه مرد یا زن استفاده کنید که بر این اساس از عینک آفتابی استفاده می کنید. در مفاهیم تیراندازی و تیراندازی ، باید با ارزیابی رقبای خود در بخش ، جنبه های خوب و بد را نشان دهید. شما باید نشان تجاری خود را در هر عکس قرار دهید. 

شما باید افراد مناسب را دنبال کرده و بازدهی خود را افزایش دهید

. پس از ایجاد حساب خود در حد استاندارد ، باید یک درخواست follow برای مشتریان بالقوه خود ارسال کنید و کاربران پیگیری کننده شما را دنبال نکنید. علاوه بر این ، برای تعامل با آنها می توانید کاربرانی را که دنبال می کنید لایک کرده و برای آنها پیام ارسال کنید.

منبع: https://www.instatakipci.com/

۱۳۹۹ آبان ۲۱, چهارشنبه

تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر خواب

 

طبق تحقیقاتی که یکی از محققین در انگلیس در حوزه شبکه‌های اجتماعی انجام داده است، به این جمع بندی رسیده است که بیشتر نوجوانانی که در طول شبانه روز بیشتر از سه ساعت از شبکه‌های مجازی استفاده می‌کنند، شب‌ها دیرتر از ساعت 11 شب به رختخواب می‌روند و در این بازه زمانی هم نیمه شب از خواب بیدار می‌شوند. مطالعات انجام شده توسط دانشگاه گلاسگو در انگلستان بیان داشت که از هر سه نوجوان در سنین 13 تا 19 سال، یک نفر مبتلا می شود و از هر 5 نوجوان یک نفر روزانه پنج ساعت را با استفاده از اینستاگرام، واتس اپ و فیس بوک( Facebook) و یا سایر اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند. به عقیده بسیاری از روان‌شناسان باید یک ساعت قبل از خواب استفاده از صفحه نوری تلفن همراه هوشمند خود را متوقف کنید تا ذهن بتواند با آرامش کافی به استقبال خواب برود.

تغییر ساعت بیولوژیکی بدن

این تحقیق که با جامعه آماری 12000 نوجوان صورت گرفت نهایتا منجربه این نتیجه شد که ترک کردن تلفن‌های همراه برای بسیاری از کاربران ممکن است "بسیار دشوار" باشد؛ زیرا این گروه سنی در مرحله‌ای قرار دارند که استقلال و خودآگاهی در آن سن قویتر از هر زمان دیگری می‌شود و ارتباط با دوستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌شود. آن دسته از نوجوانانی که به صورت افراطی از شبکههای اجتماعی (یعنی بیشتر از 5 ساعت در روز) استفاده می‌کنند، در حدود 70٪ بیشتر از روزهایی که 1 تا 3 ساعت در روز استفاده می‌کنند، بعد از نیمه شب به خواب می‌روند که این می‌تواند به ایمنی بدن آسیب برساند.

دوست دارید که یک خواب خوب داشته باشید؟

پیش از این گفته شده بود که طولانی بودن مدت زمان حضور نوجوانان در شبکه‌های اجتماعی، باعث فشرده شدن زمان خواب آن‌ها می‌شود که این مطالعه بار دیگر این موضوع را تأیید کرده است. علاوه بر این، زمان کم خواب می‌تواند بر سلامت روان، وزن و عملکرد تحصیلی نیز تأثیر بگذارد. یکی از تحقیقات بسیار مهمی که در این زمینه صورت گرفت، این بود که چقدر نوجوانان انگلیسی در شبکه های اجتماعی وقت می گذارند؟

زمان خواب در حال حاضر برای این سن کافی نیست. از آنجا که هورمون‌ها تغییر می‌کنند، بسیاری از نوجوانان می‌خواهند دیرتر به خواب روند و دیرتر از خواب بیدار شوند. این مطالعه که در BMJ Open منتشر شده است، براساس برخی داده‌های معتبر است که توسط نوجوانان در سال 2015 در انگلیس انجام شده است. از آن‌ها پرسیده شد که چه مقدار در شبکه‌های اجتماعی‌، سایت‌های پیام رسانی فوری یا دیگر برنامه‌هایی از این قبیل در روزهای مدرسه یا آخر هفته‌ها فعالیت می‌کنند و همچنین در مورد عادت‌های خواب آن‌ها اطلاعات کسب کردند.

یک سوم پاسخ دهندگان گفتند که کمتر از یک ساعت در روز از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، در حالی که همه پاسخ دهندگان به طور متوسط ​​یک تا سه ساعت از زمان خود را در طول شبانه روز در شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کنند. طبق نتیاج این تحقیقات دختران بیش از پنج ساعت در روزف یعنی دو برابر پسران در شبکه‌های اجتماعی هستند و طبیعتا دچار اختلالات خواب بیشتری هم نیز هستند.

نتایج تحقیقات در انگلیس

دکتر هالی اسکات از گروه روانشناسی دانشگاه گلاسگو گفت که این یافته‌ها ثابت نمی‌کند که استفاده از رسانه‌های اجتماعی با شدت زیاد باعث اختلال در خواب شده است؛ اما به نظر می‌رسد "یک مانع قدرتمند برای خوابیدن" است. "نوجوانان ممکن است دراز بکشند زیرا آماده خواب نیستند و سپس سراغ چک کردن شبکه‌های مجازی می‌روند؛ در چنین شرایطی دور ماندن از این فضاها کار ساده‌ای نیست. ترک شبکه‌های اجتماعی برای اغلب آن‌ها مشکل است؛ زیرا نمی‌خواهند وقایع درون آن را از دست بدهند."

با این حال، اسکات گفت که شبکه‌های اجتماعی شکل بسیار مهمی از تعامل اجتماعی است و تحقیقات فعلی نیاز به درک دقیق‌تری از چرایی و چگونگی استفاده جوانان از آن دارد. دکتر برنادکا دوبیکا، رئیس گروه کودک و نوجوانی در کالج سلطنتی روانپزشکان، گفت که جوانان مبتلا به افسردگی "ممکن است به طور فزاینده اواخر شب در شبکه‌های اجتماعی تکیه کنند ". از طرفی وی گفت که هنگام بحث درمورد خواب و بهداشت روان، پزشکان باید عادت‌های بیماران جوان را به استفاده از رسانه‌های اجتماعی درک کنند.

دکتر مکس دیوی از انجمن سلطنتی کودکان و بهداشت کودکان گفت که داشتن خواب با کیفیت برای کودکان و جوانان ضروری است؛ همچنین وی  افزود: "ما به جوانان توصیه می‌كنیم حداقل یك ساعت قبل از خواب از صفحه نمایش خارج شوند تا مغز آن‌ها استراحت کند." کمبود خواب نه تنها تأثیر منفی جدی بر سلامتی جوانان دارد، بلکه بر روابط آن‌ها با دنیای واقعی، خانواده، دوستان و همچنین دستیابی به کاملترین پتانسیل آن‌ها در مدرسه هم نیز تاثیر بسیار مخربی دارد.

بخش دوم سوالات متداول کاربران تلگرام

 

در مقاله گذشته سعی کردیم به برخی از مهم‌ترین سوالات کاربران در ارتباط با تلگرام که یکی از محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سرتاسر جهان است بپردازیم که به دلیل گسترده بودن این موضوع، در این هم مقاله هم قصد داریم تا به آن ادامه دهیم تا بسیاری از ابهاماتی که به احتمال قوی در ارتباط با تلگرام در ذهن شما وجود دارد برطرف شود؛ با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

امنیت تلگرام در چه حد است؟

یکی از شعارهای تلگرام که از ابتدا فعالیت در فضای مجازی توانست به کمک آن جایگاه خود را میان مخاطبان بالا ببرد، امنیت بالای پیام‌های کاربران در این اپلیکیشن است؛ به گونه‌ای که تمام تلاش خود را می‌کند تا از مکالمات خصوصی شما در برابر هر شخص سومی مانند مقامات، کارفرمایان، جاسوسان و غیره محافظت کند. همچنین از اطلاعات شخصی شما در برابر اشخاص ثالثی مانند بازاریابان، تبلیغ کنندگان و غیره هم محافظت می‌شود.

این‌ها یکی از اولویت‌های اصلی این اپلیکیشن بوده است که برای کاربران هم اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد. هدف تلگرام ایجاد یک پیام رسان کاملا رایگان و بدون اقدامات احتیاطی معمول است. این بدان معناست که ما می‌توانیم به جای منحرف کردن توجه عموم در یک محیط کم اثر، بر روی مسائل مربوط به حریم خصوصی واقعی که در دنیای مدرن وجود دارد تمرکز کنیم.

اگر یک روبات یا کانال حق کپی رایت را نقض کرده باشد؛ باید چکار کنیم؟

همه چت‌های تلگرامی و چت‌های گروهی بین ممبرهای آن‌ها خصوصی است و هیچ‌ یک از پیام‌ها و فرمان‌های مربوط به آن‌ها توسط برنامه پردازش نمی‌شود. اما هشتگ‌ها، کانال‌ها و ربات‌ها در تلگرام عمومی هستند. اگر یک کانال محرمانه و یا هشتگی را در این اپلیکیشن مشاهده کردید که حق کپی رایت را نقض می‌کند، لطفاً به تلگرام اطلاع دهید. توجه داشته باشید که چنین درخواست‌هایی فقط توسط مالک حق چاپ یا نمایندگی مجاز به نمایندگی از طرف مالک قابل ارسال است. در صورتی که فکر می‌کنید ربات‌ها، کانال‌ها و یا برچسب‌های شما بدون هیچ دلیل مشخصی ممنوع شده است، هرچه سریعتر تلگرام را در جریان قرار دهید.

اطلاعات در تلگرام چگونه کنترل می‌شوند؟

برای محافظت از داده‌هایی که توسط رمزگذاری انتها به پایان پوشش داده نمی‌شوند، تلگرام از یک زیرساخت قوی استفاده می‌کند. اطلاعات درون چت در یک فضای ابری است که در چندین مرکز داده در سراسر جهان ذخیره می‌شود که این مراکز داده توسط اشخاص حقوقی مختلف در حوزه‌های قضایی مختلف کنترل می‌شوند. کلید رمزگشایی مربوطه به چندین قسمت تقسیم شده و هرگز در مکانی که اطلاعات محافظت می‌کند در همان مکان نگهداری نمی‌شود. با تشکر از این ساختار، ما می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که هیچ دولت واحدی یا یک کشور همفکر نمی‌تواند حریم خصوصی و آزادی بیان مردم را نقض کند.

خرید پیج اینستاگرام بهتر است یا استخدام ادمین اینستاگرام؟

با توجه به افزایش روزافزون کاربران اینستاگرام، بسیاری از شرکت ها از این شبکه اجتماعی برای تبلیغ برند خود استفاده می کنند، اما همانطور که می ...