۱۴۰۰ فروردین ۱۴, شنبه

کلاب هوس چیست و چگونه کار میکند؟!

 کلاب هاوس چیست؟ برنامه فقط گپ دعوت شده توضیح داده شده است

این برنامه آیفون مبتنی بر صدا فقط برای دعوت مانند گوش دادن به تماس تلفنی شخص دیگری ، به طور قانونی است. در اینجا آنچه شما باید در مورد Clubhouse بدانید ، از جمله چگونگی شکل گیری الون ماسک در افزایش اخیر آن است.نمی دانید چرا اخیراً چیزهای زیادی در مورد Clubhouse می شنوید؟ دقیقاً مانند جنجال "Gamestonk" ، می توانیم تا حدی ایلان ماسک را مقصر بدانیم. با ظهور در یک اتاق کلاب هاوس در ژانویه ، ثروتمندترین مرد جهان (در حال حاضر) خدمات را مورد توجه بسیاری قرار داد. (بیل گیتس اخیراً همین کار را کرده است.) در اینجا آنچه شما باید در مورد برنامه چت انحصاری که همه از آن صحبت می کنند بدانید.

 

اپلیکیشن کلاب هوس


خوب ، پس آن چیست؟
نکته اصلی اینجاست: تصور کنید برنامه ای در تلفن خود دارید که به شما امکان می دهد مکالمه های زنده دیگران را گوش دهید. اما نه به صورت وحشتناک. این افراد می خواهند شنیده شوند. حتی ممکن است معروف یا حداقل جالب یا آگاه باشند (با این وجود هیچ تضمینی وجود ندارد). و ممکن است به شما فرصت عضویت در چت داده شود. به عنوان یک شبکه اجتماعی چت صوتی تصور کنید. یا همانطور که جوردن مینور از PCMag در بررسی ما می گوید ، "اگر توییتر پادکستی بود که در آن زندگی می کردی چه می کردی؟"نمی دانید چرا اخیراً چیزهای زیادی در مورد Clubhouse می شنوید؟ دقیقاً مانند جنجال "Gamestonk" ، می توانیم تا حدی ایلان ماسک را مقصر بدانیم. با ظهور در یک اتاق کلاب هاوس در ژانویه ، ثروتمندترین مرد جهان (در حال حاضر) خدمات را مورد توجه بسیاری قرار داد. (بیل گیتس اخیراً همین کار را کرده است.) در اینجا آنچه شما باید در مورد برنامه چت انحصاری که همه از آن صحبت می کنند بدانید.

 

بنابراین هیچ عکس یا ویدئویی وجود ندارد؟
خیر. فقط عکس پروفایل برای هر کاربر.روی اندروید نیست؟ WTF!
یک برنامه اندرویدی در حال کار است. توسعه دهندگان می خواهند به آرامی مقیاس خود را افزایش دهند و تعداد کاربران Android بیشتر از کاربران iPhone در سراسر جهان است. شروع کار با Android ممکن است باعث سرورهای Clubhouse بعد از یک تبلیغ تبلیغاتی شود (مثلاً داشتن ماسک در یک اتاق). هنوز هم ضربه زدن به 3 میلیون کاربر در مدت زمان کوتاهی که انجام داد - نمودار بالا را ببینید - رشد زیادی است.

هیچ نظری موجود نیست:

خرید پیج اینستاگرام بهتر است یا استخدام ادمین اینستاگرام؟

با توجه به افزایش روزافزون کاربران اینستاگرام، بسیاری از شرکت ها از این شبکه اجتماعی برای تبلیغ برند خود استفاده می کنند، اما همانطور که می ...