۱۳۹۹ اسفند ۱۱, دوشنبه

نمی توانم یک حساب اینستاگرام باز کنم! راه حل:

 قبل از خرید فالوور اینستاگرام باید به یک سری موارد توجه کنید. به عنوان مثال ممکن است برای شما چنین پیامی بیاید. ثبت نام مداوم برای افتتاح حساب اینستاگرام متأسفیم ، مشکلی در ایجاد حساب کاربری شما وجود داشت. لطفا به زودی دوباره امتحان کنید من با خطا روبرو هستم نمی توانم حساب جدیدی در اینستاگرام باز کنم. بدون توجه به آنچه سعی کردم ، مرتباً خطا می دهد. سعی کردم وارد حساب فیس بوک خود شوم. وقتی وارد قسمت فراموش شدم گذرواژه خود می شوم و رمز را می خواهم ، همیشه خطا را مشاهده می کنیم. متأسفیم ، این کاربر فعال نیست. ما این سوال را که بازدید کننده خود از ما پرسیده است ، به مقاله ای ترجمه کرده ایم تا با جزئیات بیشتری به آن بپردازیم. حال بیایید روشهای حل اینگونه مشکلات را در نظر بگیریم. 


 

نمی توانم یک حساب اینستاگرام باز کنم ، پیشنهادهای راه حل:

وقتی می خواهید یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام ایجاد کنید ، "متاسفم ، مشکلی در ایجاد حساب کاربری شما وجود داشت. لطفاً به زودی دوباره امتحان کنید." ممکن است با خطایی مانند با مرور پیشنهادات ما در زیر می توانید بهترین پیشنهادهای راه حل را که می توانید امتحان کنید ، تحقق بخشید.

 

مطمئن شوید که ساعت و تاریخ تلفن شما صحیح است.

برای ایجاد حساب کاربری اینستاگرام ، نباید از برنامه یا سایت دیگری به جز برنامه رسمی یا وب سایت استفاده کنید. اگر نمی دانید چگونه یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام ایجاد کنید ، می توانید با کلیک روی اینجا جزئیات آن را یاد بگیرید.

مطمئن شوید برنامه Instagram شما به روز است. اگر نمی دانید چگونه برنامه Instagram را به روز کنید ، می توانید با کلیک روی اینجا جزئیات آن را یاد بگیرید.

اگر هنگام ثبت نام در برنامه Instagram با خطایی روبرو شدید ، اگر از Facebook استفاده می کنید ، سعی کنید در Facebook ثبت نام کنید.

سعی کنید با تغییر آدرس ایمیل و شماره تلفنی که برای ثبت نام در اینستاگرام استفاده می کنید ، ثبت نام کنید. برای ثبت نام ، مطمئن شوید که آدرس ایمیلی که نوشتید دارای حروف ترکی نباشد.

اگر می خواهید از طریق برنامه ثبت نام کنید و موفق نیستید ، سعی کنید در وب سایت رسمی اینستاگرام ثبت نام کنید.

با اتصال به اینترنت غیر از اتصال اینترنتی که استفاده می کنید ، دوباره امتحان کنید. (اگر اتصال اینترنت دیگری ندارید ، می توانید مودم خود را خاموش و روشن کرده و پس از تغییر IP خود دوباره امتحان کنید)

اگر از روش هایی برای اتصال به اینترنت مانند DNS ، VPN در تلفن یا رایانه خود استفاده می کنید ، سعی کنید آنها را موقتاً غیرفعال کنید.

اگر همچنان با روند ثبت نام خطا می کنید ، پس از 3-4 ساعت دوباره امتحان کنید. ممکن است شما به طور موقت از آزمایش مکرر منع شده باشید ، زیرا ممکن است توسط اینستاگرام به عنوان هرزنامه شناسایی شود.

حتی اگر حافظه پنهان و داده های موجود در تلفن خود را با توجه به این مشکل پاک کنید ، باز هم خطا رخ می دهد. این خطا به جای دستگاه توسط خطاهای مبتنی بر سرور ایجاد می شود. می توانید پیشنهادات راه حل ما را یکی یکی آزمایش کنید. می توانید پیشنهادات یا مشکلات خود را در مورد مشکل به صورت نظر زیر بیان کنید.

source:

https://rizy.ir/ZsXZ

هیچ نظری موجود نیست:

خرید پیج اینستاگرام بهتر است یا استخدام ادمین اینستاگرام؟

با توجه به افزایش روزافزون کاربران اینستاگرام، بسیاری از شرکت ها از این شبکه اجتماعی برای تبلیغ برند خود استفاده می کنند، اما همانطور که می ...