۱۳۹۹ آذر ۲, یکشنبه

ایده های محتوای اینستاگرام برای الهام بخشیدن به برند شما

ایده های محتوای اینستاگرام برای نام تجاری شما که باید از آن الهام بگیرید. باید مطابق با مفهوم محصول برند ، هویت برند و مشتری بالقوه مشتری ایجاد شود. در این مرحله ، شما باید پستی را که به اشتراک می گذارید به خوبی تجزیه و تحلیل کنید و باید از ساختاری پیروی کنید که کار شما را به خوبی هدایت کند. شما باید محتوای خود را با تجزیه و تحلیل صحیح رقبا ، تعیین کارهایی که آنها به خوبی انجام می دهند و ارزیابی آنچه می توانید بر این اساس به این موارد اضافه کنید ، ایجاد کنید.


ایده های محتوای اینستاگرام و نمونه های به اشتراک گذاری که الهام بخش برند شما خواهد بود

برای ایجاد نمونه هایی از اشتراک ایده های محتوای اینستاگرام برای نام تجاری خود ، باید مطابق با صنعت و هویت برند پیش بروید. به عنوان مثال ، مرسدس هنگام ساختن هویت نام تجاری خود همیشه از استانداردهای بالا ، لباس ، قدرت و جزئیات اقتدار استفاده می کند. بر این اساس ، او افراد تجاری را ترجیح می دهد ، افرادی که در پست های خود در اینستاگرام به پست های برتر و قابل ارائه صعود می کنند. در پست های آنها همیشه تقارن وجود دارد. این شامل تنظیمات متقارن در لوگوی آن و کلیه وسایل نقلیه آن است. علاوه بر این ، تن مشکی در اشتراک گذاری آنها غالب است. هنگام ایجاد هویت با نام تجاری مرسدس ، در این پست ها ، که با فکر کردن در مورد افرادی که مرسدس را در اینستاگرام دنبال می کنند و توانایی خرید دارند ایجاد شده است.


ایده های محتوای اینستاگرام

به عنوان یک گزینه جایگزین ، مارک فیات سهام مشترکاً متشکل از زندگی روزمره و مناظر روزمره انسانی را برای کاربران خود ایجاد می کند. رنگارنگ ، پرانرژی و قابلیت دسترسی ذهنیت اساسی تبلیغات را تشکیل می دهد. این شرکت با هدف بخش متوسط ​​و کم درآمد به عنوان قدرت خرید خود ، هویت برند خود را به روشی سریع ، در دسترس ، پرانرژی و عملی منعکس می کند و سهام کاربران خود را در این راستا آماده می کند. شما همچنین میتوانید از بهترین سایت خرید ویو استوری اینستاگرام سلام ادز استفاده کنید.


ساختن برند در اینستاگرام

برای ایجاد یک نام تجاری در اینستاگرام ، ابتدا باید یک نام تجاری ایجاد شود. بنابراین ، یک مشتری بالقوه مشتری و یک استخر مشترک مناسب ایجاد می شود. برای ایجاد نام تجاری در اینستاگرام و ایجاد محتوای مناسب می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

شما باید هویت برند بسازید.

به این ترتیب فروش نام تجاری خود را به همراه محصولات خود آغاز خواهید کرد.

شما باید مشتریان بالقوه خود را شناسایی کنید.

به عنوان مثال ، شما محصولات نساجی را برای زنان 18 تا 30 ساله که دوست دارند لباس حاشیه ای بپوشند ، می فروشید. مطابق با این گروه محصولات ، شما باید در مکان هایی که می توانند لباس بپوشند عکس بگیرید و از این محصولات استفاده کنید. به این ترتیب افرادی که محصولات را خریداری می کنند می توانند با آن مارک و آن محصول ادغام شوند.

پست ها باید همدل باشند و حرفه ای به نظر برسند.

تمام پست هایی که تهیه می کنید باید در مناطقی تهیه شده باشد که مشتریان بالقوه شما می توانند در طول روز از آنها استفاده کنند و از هر لحاظ حرفه ای به نظر برسند. به عنوان مثال ، اگر عینک آفتابی می فروشید ، می توانید از نمایه مرد یا زن استفاده کنید که بر این اساس از عینک آفتابی استفاده می کنید. در مفاهیم تیراندازی و تیراندازی ، باید با ارزیابی رقبای خود در بخش ، جنبه های خوب و بد را نشان دهید. شما باید نشان تجاری خود را در هر عکس قرار دهید. 

شما باید افراد مناسب را دنبال کرده و بازدهی خود را افزایش دهید

. پس از ایجاد حساب خود در حد استاندارد ، باید یک درخواست follow برای مشتریان بالقوه خود ارسال کنید و کاربران پیگیری کننده شما را دنبال نکنید. علاوه بر این ، برای تعامل با آنها می توانید کاربرانی را که دنبال می کنید لایک کرده و برای آنها پیام ارسال کنید.

منبع: https://www.instatakipci.com/

هیچ نظری موجود نیست:

خرید پیج اینستاگرام بهتر است یا استخدام ادمین اینستاگرام؟

با توجه به افزایش روزافزون کاربران اینستاگرام، بسیاری از شرکت ها از این شبکه اجتماعی برای تبلیغ برند خود استفاده می کنند، اما همانطور که می ...