۱۳۹۹ آبان ۲۱, چهارشنبه

بخش دوم سوالات متداول کاربران تلگرام

 

در مقاله گذشته سعی کردیم به برخی از مهم‌ترین سوالات کاربران در ارتباط با تلگرام که یکی از محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سرتاسر جهان است بپردازیم که به دلیل گسترده بودن این موضوع، در این هم مقاله هم قصد داریم تا به آن ادامه دهیم تا بسیاری از ابهاماتی که به احتمال قوی در ارتباط با تلگرام در ذهن شما وجود دارد برطرف شود؛ با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

امنیت تلگرام در چه حد است؟

یکی از شعارهای تلگرام که از ابتدا فعالیت در فضای مجازی توانست به کمک آن جایگاه خود را میان مخاطبان بالا ببرد، امنیت بالای پیام‌های کاربران در این اپلیکیشن است؛ به گونه‌ای که تمام تلاش خود را می‌کند تا از مکالمات خصوصی شما در برابر هر شخص سومی مانند مقامات، کارفرمایان، جاسوسان و غیره محافظت کند. همچنین از اطلاعات شخصی شما در برابر اشخاص ثالثی مانند بازاریابان، تبلیغ کنندگان و غیره هم محافظت می‌شود.

این‌ها یکی از اولویت‌های اصلی این اپلیکیشن بوده است که برای کاربران هم اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد. هدف تلگرام ایجاد یک پیام رسان کاملا رایگان و بدون اقدامات احتیاطی معمول است. این بدان معناست که ما می‌توانیم به جای منحرف کردن توجه عموم در یک محیط کم اثر، بر روی مسائل مربوط به حریم خصوصی واقعی که در دنیای مدرن وجود دارد تمرکز کنیم.

اگر یک روبات یا کانال حق کپی رایت را نقض کرده باشد؛ باید چکار کنیم؟

همه چت‌های تلگرامی و چت‌های گروهی بین ممبرهای آن‌ها خصوصی است و هیچ‌ یک از پیام‌ها و فرمان‌های مربوط به آن‌ها توسط برنامه پردازش نمی‌شود. اما هشتگ‌ها، کانال‌ها و ربات‌ها در تلگرام عمومی هستند. اگر یک کانال محرمانه و یا هشتگی را در این اپلیکیشن مشاهده کردید که حق کپی رایت را نقض می‌کند، لطفاً به تلگرام اطلاع دهید. توجه داشته باشید که چنین درخواست‌هایی فقط توسط مالک حق چاپ یا نمایندگی مجاز به نمایندگی از طرف مالک قابل ارسال است. در صورتی که فکر می‌کنید ربات‌ها، کانال‌ها و یا برچسب‌های شما بدون هیچ دلیل مشخصی ممنوع شده است، هرچه سریعتر تلگرام را در جریان قرار دهید.

اطلاعات در تلگرام چگونه کنترل می‌شوند؟

برای محافظت از داده‌هایی که توسط رمزگذاری انتها به پایان پوشش داده نمی‌شوند، تلگرام از یک زیرساخت قوی استفاده می‌کند. اطلاعات درون چت در یک فضای ابری است که در چندین مرکز داده در سراسر جهان ذخیره می‌شود که این مراکز داده توسط اشخاص حقوقی مختلف در حوزه‌های قضایی مختلف کنترل می‌شوند. کلید رمزگشایی مربوطه به چندین قسمت تقسیم شده و هرگز در مکانی که اطلاعات محافظت می‌کند در همان مکان نگهداری نمی‌شود. با تشکر از این ساختار، ما می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که هیچ دولت واحدی یا یک کشور همفکر نمی‌تواند حریم خصوصی و آزادی بیان مردم را نقض کند.

هیچ نظری موجود نیست:

خرید پیج اینستاگرام بهتر است یا استخدام ادمین اینستاگرام؟

با توجه به افزایش روزافزون کاربران اینستاگرام، بسیاری از شرکت ها از این شبکه اجتماعی برای تبلیغ برند خود استفاده می کنند، اما همانطور که می ...