۱۳۹۹ آبان ۲۰, سه‌شنبه

سوالات متداول در مورد تلگرام بخش اول

 

تلگرام یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌هایی است که در حوزه پیام رسانی فعالیت دارد؛ این اپلیکیشن به دلیل قابلیت‌های بی‌نظیری که دارد، توانست از ابتدا ورود به فضای مجازی به سرعت مخاطبان خود را پیدا کند و آن‌ها را به سمت خود جذب کند. در این بخش قصد داریم تا به برخی از مهم‌ترین سوالات کاربران در ارتباط با یکی از مهم‌ترین پیام رسان‌های دنیا، یعنی تلگرام پاسخ دهیم.

تلگرام چیست؟

تلگرام یک برنامه پیام رسان است که روی سرعت و امنیت تمرکز دارد. یک اپلیکیشن فوق العاده سریع، ساده و رایگان است. شما می‌توانید از تلگرام در همه دستگاه‌های خود به طور همزمان استفاده کنید - نامه شما می‌تواند به طور یکپارچه در هر تعداد تلفن، تبلت یا رایانه هماهنگ شود. با استفاده از تلگرام می‌توانید هر نوع پیام، عکس، فیلم و فایل (سند، zip ، mp3و غیره) را برای مخاطبان خود ارسال کنید و گروه‌ها یا کانال‌هایی با حداکثر 20000 نفر برای پخش مخاطبان نامحدود ایجاد کنید. می‌توانید برای مخاطبین تلفن خود نامه بنویسید و افرادی را که از نام کاربری آنها استفاده می‌کنند پیدا کنید. بنابراین، تلگرام ترکیبی از پیامک و ایمیل است که می‌تواند تمام نیازهای اطلاعات شخصی یا شغلی شما را برطرف کند. علاوه بر این، ما همچنین از تماس‌های صوتی رمزگذاری شده پایان به انتها پشتیبانی می‌کنیم.

تلگرام کیست؟

تلگرام برای همه کسانی است که پیام‌ها و تماس‌های سریع و قابل اعتماد می‌خواهند. کاربران تجاری و تیم‌های کوچک ممکن است گروه‌های بزرگ، نام کاربری، برنامه‌های دسک تاپ و گزینه‌های قدرتمند اشتراک فایل را دوست داشته باشند. از آنجا که گروه تلگرام می‌تواند حداکثر 20،000 عضو داشته باشد، ما از پاسخ، ذکر و برچسب‌هایی که به حفظ نظم و حفظ کارایی ارتباطات در جامعه بیشتر کمک می‌کند پشتیبانی می‌کنیم. می‌توانید مدیران را به استفاده از ابزارهای پیشرفته برای کمک به پیشرفت جوامع مسالمت آمیز اختصاص دهید. هرکسی به گروه‌های عمومی می‌پیوندد و بستر قدرتمندی برای بحث و جمع آوری بازخورد است. اگر تصاویر بیشتری دارید، تلگرام دارای یک انیمیشن جستجوی gif ، یک ویرایشگر پیشرفته عکس و یک سیستم عامل برچسب باز است.

علاوه بر این، لازم نیست نگران فضای دیسک در دستگاه خود باشید. از طریق گزینه‌های پشتیبانی ابر و مدیریت حافظه پنهان، تلگرام می‌تواند تقریباً صفر فضای تلفن را اشغال کند. کسانی که به دنبال حریم خصوصی بیشتری در این فضا هستند باید تنظیمات پیشرفته ما را بررسی کنند، نه سیاست‌های انقلابی. اگر می‌خواهید آن را مخفی نگه دارید، سعی کنید از یک گپ مخفی مخصوص دستگاه با پیام‌ها ، عکس‌ها و فیلم‌های خودتخریبی استفاده کنید و برنامه خود را با گذرواژه دیگری قفل کنید.



تلگرام با واتس اپ متفاوت است؟

برخلاف واتس اپ، تلگرام یک پیام رسان هماهنگ سازی بی سیم مبتنی بر ابر است. در نتیجه، می‌توانید به طور همزمان از چندین دستگاه از جمله تبلت و رایانه به اطلاعات دسترسی پیدا کنید و تعداد نامحدودی عکس، فیلم و فایل (اسناد ، ZIP ، MP3 و غیره) را حداکثر تا 1.5 گیگابایت به اشتراک بگذارید. اگر نمی‌خواهید همه داده‌های خود را در دستگاه خود ذخیره کنید، می‌توانید هر زمان که بخواهید در cloud ذخیره کنید. به لطف زیرساخت‌های مرکز داده و فناوری رمزنگاری، تلگرام سریعتر و از امنیت بیشتری برخوردار است. به غیر از این، تلگرام رایگان است و بدون تبلیغات و بدون هزینه اشتراک برای همیشه رایگان خواهد ماند.

چه تجهیزاتی می‌توانم استفاده کنم؟

می‌توانید از تلگرام در تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و حتی کامپیوترها استفاده کنید. ما برنامه هایی برای iOS (6 به بالا) ، Android (4.1 به بالا) و Windows Phone داریم. همچنین می توانید از نسخه وب تلگرام استفاده کنید یا برنامه‌های دسک تاپ ما را برای ویندوز، OSX و Linux نصب کنید.

چه کسی پشت تلگرام است؟

تلگرام توسط پاول و نیکولای دوروف پشتیبانی می‌شود. پاول از نظر اقتصادی و ایدئولوژی از تلگراف پشتیبانی می‌کرد، در حالی که سرمایه گذاری نیکولای فنی بود. نیکولای برای امکان ساختن تلگرام یک پروتکل داده سفارشی منحصر به فرد ایجاد کرده است که برای مراکز داده متعدد باز، ایمن و بهینه شده است؛ بنابراین ، تلگرام امنیت ، قابلیت اطمینان بودن و سرعت را در کنار دیگر ویژگی‌های شبکه‌‎های مجازی دارد. اگرچه برادران دوروف در روسیه متولد شده‌اند، اما تلگرام قانونی یا فیزیکی نیست؛ هم اکنون دفتر مرکزی تلگرام در برلین واقع شده است.

چگونه درآمد کسب می کنید؟

ما معتقدیم که اطلاعات سریع و ایمن نیز 100٪ رایگان است. پاول دوروف، کمک مالی سخاوتمندانه‌ای به تلگرام ارائه داد؛ بنابراین این اپلیکیشن پول کافی در اختیار دارد. اگر تلگرام تمام شود، ما گزینه‌های غیر ضروری پرداخت را برای حمایت از حقوق زیرساخت‌ها و توسعه دهندگان مالی معرفی خواهیم کرد؛ اما کسب سود هرگز هدف نهایی تلگرام نخواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

خرید پیج اینستاگرام بهتر است یا استخدام ادمین اینستاگرام؟

با توجه به افزایش روزافزون کاربران اینستاگرام، بسیاری از شرکت ها از این شبکه اجتماعی برای تبلیغ برند خود استفاده می کنند، اما همانطور که می ...