۱۳۹۹ آذر ۱۰, دوشنبه

تاریخچه ایمیل

 تاریخچه ایمیل
ایمیل ، پرکاربردترین ابزار ارتباطی امروز ، در چه مراحلی از تاریخ گذشته است؟ برای پاسخ به این سوال ، ما این مقاله را با عنوان "ایمیل از دیروز تا امروز" آماده کرده ایم. در اینجا تاریخچه ایمیل با تمام جزئیات وجود دارد

Arama Sonuçlarında Sıralamanın Artırılması, SEO. mail contact.


تقریباً همه کسانی که می توانند به شبکه اینترنت دسترسی داشته باشند از طریق دستگاه های هوشمند مانند رایانه ، تلفن ، تبلت و غیره ایمیل را مبادله می کنند. به این ترتیب ، کاربران به یکدیگر. تصویر ، فیلم ، متن ، پرونده ، صدا و غیره آنها می توانند محتوای بسیاری از جمله در عرض چند ثانیه ارسال کنند. علاوه بر این ، مسافت ها برای این مهم نیست. زیرا امکان ارسال ایمیل به گیرنده یا گیرنده در هر جای دنیا وجود دارد. شما میتوانید جهت تبلیغات گسترده سلام ادز همین حالا اقدام کنید.

تاریخچه ایمیل

بنابراین ، پست الکترونیکی (ایمیل) ، پرکاربردترین ابزار ارتباطی امروز ، در چه مراحلی از تاریخ به امروز طی کرده است؟ برای پاسخ به این س question ال ، این مقاله را با عنوان "پست الکترونیکی از دیروز تا امروز" آماده کرده ایم . در اینجا تاریخچه ایمیل (ایمیل) از a به z وجود دارد!

پست الکترونیکی از دیروز تا امروز
ایمیل برای اولین بار در سال 1971 توسط مهندس کامپیوتر ریموند ساموئل تاملینسون امتحان شد . به عبارت دیگر ، فرآیند مربوط به نامه الکترونیکی با ارسال ایمیل از طریق Tomlinson به رایانه در کنار او با استفاده از علامت @ آغاز شد . ضمناً ، تاملینسون دلیل استفاده از علامت @ را به شرح زیر توضیح داد:

"من به دنبال علامت استفاده نشده به نام هر کسی بودم که گیجی ایجاد نکند. به همین دلیل از علامت @ استفاده کردم. "

به طور خلاصه ، به لطف علامت @ ، دسترسی به اطلاعاتی که کاربر در آن رایانه است آسان تر شد. به همین مناسبت ، مسئله شخصی سازی ایمیل نیز برطرف شده است.

اولین ایمیل به ملکه انگلیس II. الیزابت فرستاده شد

آدرس تاملینسون ، که اولین ایمیل خود را به خاطر نیاورد زیرا چیزی تصادفی نوشت ، "tomlinson @ bbn-tenexa" است . بعداً ، در 26 مارس 1976 ، یک شبکه رایانه ای به نام ARPANET که می تواند به اینترنت تبدیل شود ، در انگلیس ظاهر شد . بازدید از مرکز تحقیقات ارتباطات از راه دور در مالورن ، ملکه انگلیس II. الیزابت  اولین مدیر دولتی بود که با بررسی ARPANET ایمیل ارسال کرد.

منبع: https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C_%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%DB%8C

هیچ نظری موجود نیست:

خرید پیج اینستاگرام بهتر است یا استخدام ادمین اینستاگرام؟

با توجه به افزایش روزافزون کاربران اینستاگرام، بسیاری از شرکت ها از این شبکه اجتماعی برای تبلیغ برند خود استفاده می کنند، اما همانطور که می ...