۱۳۹۹ آذر ۱۵, شنبه

چگونه اینستاگرام در دستگاه های دسکتاپ استفاده می شود؟

نحوه استفاده از دستگاههای اگر شما شرکت خود را دارید یا در یک شرکت کار می کنید ، می توانم تصور کنم که شما زمان بیشتری را روی میز کار خود صرف می کنید تا دستگاه های تلفن همراه معمولی. فکر می کنید این کار مدیریت حساب اینستاگرام شما بسیار دشوار است؟ اینستاگرام یک برنامه کاربردی است که برای دستگاه های تلفن همراه تولید شده است ، اما در پاسخ به نیاز اینستاگرام  در سال های اخیر در هر سیستم عامل مورد استفاده قرار می گیرد ، کاربران اکنون می توانند از طریق Instagram.com از طریق دسک تاپ ، لپ تاپ و غیره به حساب پروفایل خود وارد شوند.

بنابراین چگونه از اینستاگرام در دستگاه های دسکتاپ استفاده می شود؟ راحتی دسترسی به اینستاگرام از طریق دستگاه های دسکتاپ چیست؟

شما می توانید تمام پست های خود را ببینید

با ورود به سیستم Instagram.com می توانید اشتراک حساب هایی را که دنبال می کنید یا سهام خود را مشاهده کنید . فقط از طریق دستگاه های دسک تاپ خود به Instagram.com وارد شوید و برای ورود به سیستم اطلاعات خود را وارد کنید.

پیروان و افرادی را که دنبال می کنید ببینید

بله ، وقتی وارد حساب خود در Instagram.com می شوید ، می توانید هم دنبال کنندگان و هم دنبال کنندگان خود را مشاهده کنید. همچنین می توانید دنبال کنندگان را از طریق رایانه رومیزی در سایر حساب های اینستاگرام و همچنین تلفن همراه مشاهده کنید.


جستجو کردن


اگرچه مخفی به نظر می رسد ، می توانید قسمت جستجو را در بالای وب سایت Instagram.com مشاهده کنید. آنجاست ، هرچند کوچک!


در قسمت جستجو می توانید سایر کاربران یا هشتگ های مورد علاقه خود را جستجو کنید.


همانند دستگاه های تلفن همراه ، معیارهای جستجو در رایانه های رومیزی یکسان است ، بنابراین می توانید با تایپ نام و نام کاربری به جستجوها برسید.


جستجوی هشتگ


هیچ کس نمی داند هشتگ ها در اینستاگرام چقدر مهم هستند. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد هشتگ ها ، می توانید هشتگ استفاده از راهنما را از اینجا بارگیری کنید . اگر جستجوی هشتگ ها با استفاده از رایانه رومیزی برای شما راحت تر است ، ممکن است همان نتایج تلفن همراه را پیدا کنید.


ویرایش مشخصات


بله ، با دسترسی به دسک تاپ می توانید بیو و سایر قسمت های نمایه خود را ویرایش کنید. به صفحه نمایه خود بروید ، فقط روی ویرایش نمایه کلیک کنید.


مجوزهای برنامه را مدیریت کنید


این ویژگی برای کاربران آشنا نیست و فقط می توانید از آن در دستگاه های دسک تاپ استفاده کنید.


آیا می دانید چند بار با حساب اینستاگرام خود وارد برنامه های دیگر شده اید؟ احتمالاً نمی دانید. من حدس می زنم این بیش از چیزی است که شما فکر می کنید.


اگر با جزئیات حساب اینستاگرام خود وارد شده باشید ، با ورود به این بخش ، می توانید برنامه های مورد نظر خود را با ورود به این بخش ، برنامه های مورد نظر خود را ببندید. من قطعاً توصیه می کنم از این ویژگی برای برنامه های ناشناخته استفاده کنید. به این ترتیب ، از افتادن اطلاعات حساب خود به دست دیگران و دسترسی غیرمجاز به حساب خود جلوگیری خواهید کرد.


فقط گزینه ویرایش نمایه را در سمت چپ کلیک کنید و برنامه های مجاز را انتخاب کنید. همه برنامه ها در اینجا ظاهر می شوند و می توانید برنامه های موردنظر خود را حفظ کرده و مجوزها را برای برنامه هایی که نمی خواهید خاموش کنید.


بستن نظرات


یکی از جدیدترین به روزرسانی ها در اینستاگرام به شما امکان می دهد نظرات منفی را در مورد پست ها یا نظرات حاوی کلمات و عبارات خاص مسدود کنید. بنابراین ، شما در برابر کسانی که می خواهند نمایه شما را خراب کنند ، اقدامات احتیاطی انجام می دهید. اگرچه به نظر می رسد محافظت از نمایه های فردی باشد ، شما می توانید از این ویژگی برای برخی از حسابهای شرکتی نیز استفاده کنید.


به همین ترتیب ، با کلیک روی ویرایش نمایه ، می توانید نظرات را در سمت چپ انتخاب کنید.


حساب جدید باز کنید


در اوایل سال 2016 ، اینستاگرام همچنین ویژگی افتتاح حساب در Instagram.com را پیاده سازی کرد. همه تنظیمات را می توانید در دستگاه های دسک تاپ و همچنین دستگاه های تلفن همراه انجام دهید. به عنوان مثال ، وقتی می خواهید نام تجاری جدید یا حساب شرکتی خود را باز کنید ، می توانید این کار را مستقیماً از طریق دسک تاپ انجام دهید.


من ویژگی هایی را که می توان در دستگاه های دسک تاپ انجام داد به اشتراک گذاشتم ، وقت آن است که ببینیم چه کاری نمی توانیم در دستگاه های دسک تاپ انجام دهیم .


اینستاگرام همچنان امکان اشتراک گذاری فقط از طریق دستگاه های تلفن همراه را دارد.

استفاده از شکلک دوباره فقط به دستگاه های تلفن همراه محدود می شود. نویسه های ایموجی به مارک ها و موسسات این امکان را می دهند تا اشتراک گذاری خود را لذت بخش تر کنند. بنابراین دسترسی به این ویژگی از طریق دستگاه دسک تاپ امکان پذیر نیست.

شما می توانید بخش برنامه زیستی را خط به خط در برنامه اینستاگرام ویرایش کنید ، اما امکان ویرایش قسمت زیست را به صورت یک پاراگراف در Instagram.com وجود دارد.

در این مقاله ، چگونه اینستاگرام در دستگاه های دسک تاپ استفاده می شود؟  سعی کردم جواب سوال شما را با شما در میان بگذارم. البته ، بعداً به روزرسانی های جدید انجام می شود ، منتظر می مانیم و خواهیم دید.


امیدوارم این مقاله به شما فرصت استفاده موثرتر از اینستاگرام را در زندگی تجاری و شخصی خود ارائه دهد. 

منبع: https://www.asriran.com/fa/news/759246/7-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D9%85%D9%87%D9%85-%D9%82%D8%A8%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%81%D8%A7%D9%84%D9%88%D9%88%D8%B1-%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%BE%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF

هیچ نظری موجود نیست:

خرید پیج اینستاگرام بهتر است یا استخدام ادمین اینستاگرام؟

با توجه به افزایش روزافزون کاربران اینستاگرام، بسیاری از شرکت ها از این شبکه اجتماعی برای تبلیغ برند خود استفاده می کنند، اما همانطور که می ...