۱۳۹۹ آبان ۸, پنجشنبه

  

چگونه می توان از شبکه های اجتماعی درآمد کسب کرد؟

آیا تاکنون فکر کرده‌اید که شبکه های اجتماعی می توانند فراتر از برقراری ارتباط با دوستان ، اعضای خانواده ، همکاران و افراد باشند؟ رسانه های اجتماعی فرصت های خوبی برای کسب درآمد اضافی ارائه می دهند. با استفاده از سایت های رسانه های اجتماعی می توانید درآمد بیشتری از آنچه تصور می کنید ، کسب کنید. در این مطلب قصد داریم در ارتباط با دو تا از معروف‌ترین اپلیکیشن‌ها با شما صحبت کنیم.



فیس بوک

بیایید با فیس بوک به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی شروع کنیم. روش‌های زیادی برای کسب درآمد در فیس بوک وجود دارد، به خصوص با توجه به این‌که تعداد کاربران این اپلیکیشن به صدها میلیون اکانت رسیده است که اکثر آن‌ها به طور منظم از فیس بوک استفاده می‌کنند.

اگر وبلاگ یا وب سایتی دارید می‌توانید آن را در صفحه فیسبوک خود تبلیغ کنید و اگر بازاریابی وابسته انجام می‌دهید، می‌توانید در فیسبوک نیز تبلیغ کنید. همچنین می‌توانید در مورد صفحه هدف بازاریابی وابسته خود پست یا توضیحات وبلاگ بنویسید ویا می‌توانید دنبال کنندگان خود را به بازدید از سایت خود ترغیب کنید و از این روش به درآمد خوبی برسید.

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌تواند به افزایش درآمد شما در این فضا کمک کند، همکاری با سایت‌هایی با این اپلیکیشن همکاری می‌کنند. برنامه My Merch Store از طریق Zazzle یکی از این سایت هاست. به وسیله Zazzle می‌‎توانید هر محصولی را به صورت رایگان طراحی کنید و سپس آن را با به اشتراک گذاری در صفحه فیس بوک خود بفروشید. هرکسی که سابقه طراحی داشته باشد یا مایل به فروش محصولات ساخته شده توسط سایر هنرمندان باشد، می‌تواند از این مزیت بهره‌مند شود. شما همچنین می‌توانید کافه پرس را امتحان کنید و از طریق فروشگاه های آنلاین آن فروش داشته باشید.

Ether یکی دیگر از راه‌های جالب کسب درآمد از طریق فیس بوک است. از طریق این وب سایت، شما یک برنامه کاربردی به فیس بوک خود اضافه می‌کنید و از طریق تلفن به متقاضیان مشاوره می‌دهید. اگر در مشاوره مهارت دارید، می‌توانید درآمد کسب کنید.

توییتر:

کی دیگر از پلتفرم‌های محبوب در جهان که می‌توانید از طریق آن درآمد کسب کنید، Twitter است. اگر وبلاگ یا وب سایتی دارید، دقیقاً مانند فیس بوک، می توانید از Twitter برای تبلیغ آن استفاده کنید. وقتی پست جدیدی را به وبلاگ خود اضافه می کنید، یک توضیح خوب و آسان برای آن بنویسید و سپس پیوند "TinyURL" را هم به آن اضافه کنید تا خوانندگان بتوانند وارد وبلاگ شما شوند. این راه برای کسانی که در بازاریابی شرکت‌های وابسته شرکت می‌کنند نیز عالی است. در سایت های وابسته عضو شوید و محصولی را که دوست دارید پیدا کنید. ارسال پست های وبلاگ در مورد این محصول حداقل چند صفحه هدف ایجاد کنید و سپس در توییتر تبلیغ کنید و درآمد کسب کنید.
برای به دست آوردن هرچه درآمد بیشتر در این فضا باید دنبال کنندگان خود را در توییتر افزایش دهید. شما باید از ابزارهایی که توییتر در اختیار کاربران خود قرار داده است استفاده کنید و تحقیق کنید تا افرادی را پیدا کنید که به محصولات شما علاقه‌مند باشند و از این طریق افراد را ترغیب کنید تا شما را دنبال کنند.
هرچه تعداد دنبال کنندگان شما در این فضا بیشتر باشد، بیشتر می‌توانید از توییت‌های حمایت مالی استفاده کنید. به لطف توییت های تبلیغاتی، تبلیغ کنندگان به شما مبلغی برای تبلیغات پرداخت می‌کنند زیرا آنها می‌دانند که شما می‌توانید به بازار هدف یا مخاطبی که می‌خواهند به آن دسترسی پیدا کنند برسید.

هیچ نظری موجود نیست:

خرید پیج اینستاگرام بهتر است یا استخدام ادمین اینستاگرام؟

با توجه به افزایش روزافزون کاربران اینستاگرام، بسیاری از شرکت ها از این شبکه اجتماعی برای تبلیغ برند خود استفاده می کنند، اما همانطور که می ...