۱۴۰۱ خرداد ۲۳, دوشنبه

سوالات متداول نحوه کسب درآمد در اینستاگرام

آیا می توانم محصولات را در اینستاگرام بفروشم؟

بله، شما می توانید محصولات را در اینستاگرام بفروشید. با این حال، بهتر است از یک پلتفرم تجارت الکترونیک همگام با اینستاگرام برای افزایش کانال های فروش خود استفاده کنید. در اینجا مراحلی برای شروع آمده است:


1. یک حساب کاربری اینستاگرام بسازید و آن را به پروفایل تجاری تبدیل کنید.

2. مطمئن شوید که یک صفحه فیس بوک با کاتالوگ محصولات فعال دارید.

3. مطمئن شوید که محصولات فیزیکی را می فروشید، زیرا خدمات مجاز نیستند.

4. پس از واجد شرایط بودن، می توانید برچسب های محصول را به پست های فردی خود اضافه کنید. برای انجام این کار، عکسی را که می خواهید تگ کنید انتخاب کنید، روی محصول موجود در عکس ضربه بزنید، نام محصول خود را از کاتالوگ خود وارد کنید و روی انجام شد کلیک کنید.


آیا می توانم با 1000 فالوور اینستاگرام درآمد کسب کنم؟

احتمالاً با 1000 فالوور پول زیادی به دست نخواهید آورد، اما هنوز هم ممکن است. برندها معمولاً از 10 دلار به ازای هر 1000 فالوور تا 500 دلار برای هر 1000 فالوور بسته به جایگاه و تعامل شما پرداخت می کنند. میتوانید برای داشتن فالوور بیشتر از خرید فالوور ارزان استفاده کنید.


اگر حدود 1000 فالوور دارید و می خواهید پول در بیاورید، باید به دنبال پیوند اینستاگرام خود با سایر کانال های بازاریابی باشید.


به عنوان مثال، می توانید یاد بگیرید که چگونه یک وبلاگ راه اندازی کنید و به محصولات دیجیتالی خود یا مقالات بازاریابی وابسته از اینستاگرام پیوند دهید. علاوه بر این، می توانید محصولات را در وب سایت خود با یک پلت فرم تجارت الکترونیک بفروشید. در حالی که با 1000 دنبال کننده پول زیادی به دست نخواهید آورد، استراتژی های بازاریابی همه کانالی می تواند درآمد شما را از کانال های دیگر افزایش دهد.



برای کسب درآمد در اینستاگرام به چند فالوور نیاز دارید؟

تعداد فالوورهایی که برای کسب درآمد در اینستاگرام نیاز دارید بسته به صنعت شما متفاوت است. در حالی که می توانید با 1000 فالوور یا 1 میلیون دنبال کننده درآمد کسب کنید، مطمئن شوید که روی تعامل تمرکز کنید.


میکرو اینفلوئنسرها با مخاطبان بسیار درگیر می توانند برای برندها ارزشمندتر از افراد مشهور با میلیون ها دنبال کننده باشند. به یاد داشته باشید، برندها فقط خواهان برداشت‌ها و بازدیدها نیستند، بلکه از کاربران می‌خواهند اقداماتی را انجام دهند - سرنخ‌ها، ثبت‌نام ایمیل، و فروش.


چگونه به سرعت فالوور اینستاگرام داشته باشم؟

برای رشد سریع اینستاگرام و افزایش تعداد فالوورها، استراتژی های مختلفی وجود دارد. در اینجا برخی از بهترین ها برای امتحان آورده شده است:


1. استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی اینستاگرام را بر اساس مخاطبان هدف خود برنامه ریزی کنید.

2. یک بیو و پروفایل کاملاً برنامه ریزی شده ایجاد کنید.

3. برندسازی و رنگ بندی ثابتی داشته باشید.

4. شروع به اشتراک گذاری محتوای با کیفیت بالا و تبلیغ از طریق سایر کانال های اجتماعی کنید.

5. از ابزار هشتگ برای یافتن هشتگ های مرتبط استفاده کنید و به هر پست تا 30 عدد اضافه کنید.

6. برنامه ریزی و ارسال بر اساس یک پایه.

7. مسابقات، هدایا، قرعه کشی ها، و ارائه کدهای تبلیغاتی را برای ترغیب کاربران به دنبال کردن شما اجرا کنید.

8. از ابزارهای اینفلوئنسر مارکتینگ برای ارتباط با سایر اینفلوئنسرها در حوزه کاری خود استفاده کنید و برای برجسته شدن در حساب های آنها تلاش کنید.

9. از تبلیغات اینستاگرام برای پرداخت فالوور بیشتر استفاده کنید.

10. به انجمن های اینستاگرام در جایگاه خود بپیوندید و عضوی فعال در جامعه باشید.


چند فالوور اینستاگرام متوسط ​​در نظر گرفته می شود؟

در حالی که تعداد فالوورها بر اساس حساب کاربری بسیار متفاوت است، میانگین تعداد فالوورها حدود 150 در نظر گرفته می شود. پروفایل های زیادی با 100 فالوور یا کمتر و تا میلیون ها دنبال کننده وجود دارد.


اگر فردی با حساب شخصی یا کسب و کار کوچک هستید، ممکن است تعداد فالوور کمتری داشته باشید. نکته کلیدی این است که به جای تمرکز بر معیارهای بیهودگی، یک مخاطب درگیر و فعال حفظ کنید.


چگونه در اینستاگرام اسپانسر می شوید؟

حمایت مالی در اینستاگرام مستلزم کار زیاد و رویکردی ثابت برای افزایش تعداد فالوورهای شماست. در بیشتر مواقع، به جای اینکه برندهایی که به شما مراجعه می کنند، باید برای حمایت های پولی شرکت کنید. در اینجا چند نکته برای حمایت مالی وجود دارد:


1. نام تجاری خود را تعریف کنید و مخاطبان خود را عمیقا بشناسید.

2. به طور مداوم با هشتگ ها و برچسب های جغرافیایی پست کنید.

3. برندهایی را در پست های خود تگ کنید که در جایگاه شما قرار دارند.

4. اطلاعات تماس و پیوندها را در بیو خود وارد کنید.

5. دستیابی به حمایت های پولی را شروع کنید.





خط پایین.

اینستاگرام یکی از سریع‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در حال رشد است که بیشترین میزان تعامل را دارد، بنابراین اگر به‌درستی از آن استفاده کنید، کسب درآمد از اینستاگرام آسان است. از پست‌های حمایت‌شده تا خدمات بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، راه‌های خلاقانه زیادی برای هر کسی برای کسب درآمد در اینستاگرام وجود دارد.


در نهایت، صرف زمان و تلاش برای اینستاگرام یک سرمایه گذاری عالی است که در طول زمان ایجاد می شود. و هیچ وقت دیر نیست که از اکانت اینستاگرام خود شروع به کسب درآمد کنید.


بررسی های من را در مورد بهترین نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی برای تسریع رشد خود در سال جاری بررسی کنید.


منبع:

https://okinstagram.com/

هیچ نظری موجود نیست:

خرید پیج اینستاگرام بهتر است یا استخدام ادمین اینستاگرام؟

با توجه به افزایش روزافزون کاربران اینستاگرام، بسیاری از شرکت ها از این شبکه اجتماعی برای تبلیغ برند خود استفاده می کنند، اما همانطور که می ...