۱۳۹۹ آبان ۶, سه‌شنبه

شبکه‌های اجتماعی محبوب در ایران

شبکه های اجتماعی وب سایت‌هایی هستند که برای یک هدف خاص لانچ می‌شوند، جایی که افراد با استفاده از برخی ابزارهای موجود در این فضا با یکدیگر تعامل می‌کنند. امروزه وقتی صحبت از شبکه‌های اجتماعی می‌شود، با پلتفرم‌هایی مانندFacebook ، Twitter و LinkedIN به عنوان بزرگترین نمونه‌های آن مواجه می‌شویم.

 

سایت‌های شبکه های اجتماعی

بیشتر سایت‌های شبکه‌های اجتماعی هدف خاصی را هدف قرار داده‌اند. به عنوان مثال، هدف اصلی فیس بوک این است که شما را قادر به تعامل با افرادی که در زندگی واقعی می‌شناسید کند. هدف LinkedIn این است که شما به عنوان یک شبکه تجاری حرفه‌ای، یک تجربه شبکه اجتماعی مبتنی بر پروژه را به شما ارائه دهد.

محبوب ترین و در دسترس ترین سایت های شبکه های اجتماعی در کشور ما به شرح زیر است:

·        اینستاگرام: این یک سایت شبکه اجتماعی است که برای به اشتراک گذاشتن عکس های شما بر اساس عکس ایجاد شده است.

·        توییتر: یک شبکه اجتماعی که افراد در آن می‌توانند نظرات خود را به صورت متن‌های کوتاه با مخاطبانشان به اشتراک بگذارند.

·        Facebook: سایت شبکه های اجتماعی که در آن می توانید با افرادی که می شناسید ارتباط برقرار کنید.

·        Tumblr: یک پروژه خلاق در شبکه‌‎های اجتماعی است که شامل هر دو وبلاگ شخصی و وبلاگ نویسان می‌شود.

·        YouTube: پلت فرم به اشتراک گذاری و تعامل ویدئویی اجتماعی.



شبکه اجتماعی

دنیا کوچک است! با ایجاد یک شبکه اجتماعی جدید، می توانید فضای مناسبی برای فعالیت‌های حرفه‌ای خو ایجاد کنید که هدف خاصی را دنبال می‌کنند. اسکریپت‌های شبکه اجتماعی رایگان مانند Dolphin ، Oxwall ، Jcow ، Elgg ، شبکه اجتماعی منبع باز ، Beatz ، Etano ، Ph7CMS ، People Pods و Family Connections وجود دارد که می توانید برای این کار استفاده کنید. اگر از Cpanel به عنوان میزبان وب سایت خود استفاده می کنید و از Softaculous در Cpanel استفاده می کنید ، می توانید همه این اسکریپت ها را با یک کلیک نصب کرده و شبکه اجتماعی خود را آماده کنید.

  

هیچ نظری موجود نیست:

خرید پیج اینستاگرام بهتر است یا استخدام ادمین اینستاگرام؟

با توجه به افزایش روزافزون کاربران اینستاگرام، بسیاری از شرکت ها از این شبکه اجتماعی برای تبلیغ برند خود استفاده می کنند، اما همانطور که می ...